woensdag 16 mei 2018

Hoezo jachthonden....

Vanavond tijdens de wandeling kwam ik op een bepaald punt waar ik ineens een mooi bruin diertje met een witte bef de weg over zie schieten. Ik dacht WAUW een hermelijntje of wezeltje! De honden hadden niets gezien. Ik dacht doorlopen en kijken of ze de geur oppikken van dit kleine mooi diertje. Hondjes waren netjes aangelijnd dus kon sowieso niets gebeuren. Ik was net ter hoogte van het punt waar ik het diertje het hoge gras in heb zien gaan en de honden sloegen gelijk om en stonden met zijn drieën als een blok voor. Erg mooi om te zien (ondanks dat dit geen fazant is haha). Ik dacht fotomoment! Maar tja voordat ik de lijnen in 1 hand heb, mijn telefoon heb gepakt, deze ontgrendeld heb en vervolgens het cameraatje actief heb tja toen hadden de drie al bedacht dat het lang genoeg geduurd had en ze sprongen het gras in. Bijna gelanceerd maar het ging goed. Met deze foto als resultaat. Helaas dus geen voorstaande honden maar neuzende honden...Maar wel een mooie ervaring hoor dat je dit moois zomaar voorbij ziet komen en dat de honden er zo op reageren of ze weten wat het is. Prachtig! Hoezo jachthonden hihi

Stelletje speurneuzen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten